Al'a Graves syndrom

Hur lätt är det att hitta tillbax till sig själv när sköldskörteln har fått totalt spelet?!

Jag är varm ligger utan täcke och önskar jag fick öppna fönstret och släppa in natten... Men det går ju inte om jag vill ligga bredvid min frusna karl... Och det vill jag!

Vilopuls på 82 mitt i natten:/
Svettas...
Tappar hår tussvis
Irriterad/ lättretlig/ deppig
Storlek L på skölen istället för xs
Rastlös men kan inte ta mig för nått
Magen ur funktion
Skakiga händer och ben

Ska ringa endokrin i morgon och be henne kolla på mina prover och sätta in medicin, för så här kan jag inte må.

Nä nu ska jag försöka blunda i 2 timmar till innan det är dax för 1ans första dag hos dagmamman Katarina!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0